Dragi studenți,
vă punem la dispoziție informațiile pe care le avem până acum despre
Taberele studențești de iarnă care se vor desfășura în perioada 10 – 23.02.2024, respectiv:
- Adresa CCS-CJ privind desfășurarea Programului Tabere Studențești de Iarnă 2024;
- Metodologia actualizată prin OM 21107/29.12.2023 și anexele aferente;
- repartizarea numărului de locuri aferente UBB / Case de Cultură a Studenților.
- Perioada de depunere a cererilor: 25.01.2024 – 29.01.2024, ora 11,00 pe adresa de e-mail: ilinca.toader@ubbcluj.ro
- Cerere pentru tabere poate fi descărcată aici;
- Număr de locuri alocate Facultății noastre: 1 loc.
Procedurile de înscriere, selecție și definitivarea listelor cu studenții participanți, vor fi organizate de fiecare universitate conform metodologiei și se vor finaliza până în data de 08.02.2024.
Revenim în cel mai scurt timp cu repartizare locurilor/ Facultăți și alte informații utile!