Selectează o Pagină

Admitere Teologie greco-catolică asistenta-sociala (Cluj)

15 iulie 2024

Admitere 2024

Specializarea: Teologie greco-catolică asistenta-sociala (Cluj)
Ciclul I de studii: Studii universitare de licență (Legea nr. 1 / 2011)
Domeniul: Teologie
Învățământ: Cu frecvență
Durata studiilor: 3 ani

Număr credite: 180 ECTS
Limba de predare: Română
Locația geografică: Cluj-Napoca
Program de studii: Acreditat

Competențe profesionale:

  • Realizarea misiunii de propovăduire a credinţei, în spirit irenic;
  • Proiectarea şi realizarea de diagnoze sociale şi din perspectivă teologică;
  • Elaborarea sistemelor de asistenţă socială pe baza unor conţinuturi teologice;
  • Analiza teologică (explicarea) şi soluţionarea programelor de studiu, problemelor şi conflictelor din domeniul asistenţei sociale;
  • Gestionarea sistemelor de informaţii bazate pe indicatori specifici în domeniul teologiei şi în domeniul ştiinţelor sociale;
  • Consilierea spirituală, profesională de integrare şi incluziune socială.

Competențe transversale:

  • Aplicarea strategiilor de muncă riguroasă, eficientă şi responsabilă, de punctualitate, conştiinciozitate şi responsabilitate socială, pe baza principiilor, normelor şi valorilor doctrinare, religios-morale şi canonice;
  • Aplicarea tehnicilor de muncă eficientă în echipă multidisciplinară, pe diverse paliere ierarhice, respectând principii de credinţă religioasă;
  • Formularea unei strategii de optimizare a pregătirii profesionale continue, prin actualizarea conţinuturilor învăţării, aplicarea tehnologiilor informaţiei şi prin utilizarea limbilor străine.

Statutul profesional:

Asistent social; inspector social; consilier în domeniul adicţiilor; asistent social cu competenţă în sănătatea mintală; profesor în învăţământul primar; profesor în învăţământul gimnazial; consilier școlar; asistent de cercetare în asistența socială; specialist în evaluarea vocaţională a persoanelor cu dizabilităţi.

Graficul admiterii:

Sesiunea I: Iulie 2024

  • 15 – 26 iulie 2024: înscrierea candidaţilor (platforma va fi deschisă din 15 iulie 2024, ora 08:00, până în data de 26 iulie 2024, ora 14:00, Sâmbătă – 20 iulie și duminică – 21 iulie 2023 comisia de admitere nu procesează dosare);
  • 29 iulie 2024: afişarea rezultatelor – prima lista;
  • 30 iulie 2024: confirmarea rezultatelor (depunerea actelor în original);
  • 31 iulie 2024: afişarea rezultatelor – lista finală.

Sesiunea a II-a: Septembrie 2024
(în cazul nerealizării cifrei de şcolarizare)

  • 04 – 11 septembrie 2024: înscrierea candidaților
  • (platforma va fi deschisă din 04 septembrie 2024, ora 08:00, până în data de 11 septembrie 2024, ora 14:00, Sâmbătă – 07 septembrie și duminică – 08 septembrie 2023 comisia de admitere nu procesează dosare);
  • 12 septembrie 2024: afișarea rezultatelor – prima listă;
  • 12 septembrie 2024: confirmarea rezultatelor (depunerea actelor în original – platforma va fi deschisă între orele 8,00 – 14,00);
  • 13 septembrie 2024: afișarea rezultatelor lista finală.

Important de reținut:

Toate documente necesare procesului admiterii și încărcate pe platforma online vor fi depuse la Secretariatul Departamentului Cluj, unele în original (Diplome, Suplimente la diplome/Foi matricole, Formulare de admitere, Adevetințele medicale, Declarațiile, Contractele de școlarizare, Chitanțele cu taxele achitate), iar altele în copie – dar legalizate de către secretar prin confruntare cu originalul (Carte Identitate, Certificat de naștere, Certificat de căsătorie etc.) astfel:

  • de către candidații înscriși în sesiunea iulie 2024 până în 04 septembrie 2024,
  • iar de către candidații din sesiunea septembrie 2024 la confirmarea locului, adică 12 septembrie 2024!

Criteriile de admitere:

Criteriul 1: Scrisoare motivațională – notată cu calificativul Admis / Respins;

Criteriu 2: Media Examenului de Bacalaureat: cu pondere 100% în media finală.

Notă: Candidaţii cu diplomă de licenţă vor fi admişi după aceleaşi criterii ca şi absolvenţii de liceu.

Criteriile de departajare (în caz de medii egale):

Criteriul 1: Nota la examenul scris la Limba și Literatura română din cadrul Examenului de Bacalaureat;

Criteriu 2: Media anilor de studiu din Liceu.

Taxe:

1. Taxa de admitere: 100,00 lei din care:
a) Taxa de înscriere: 70,00 lei
b) Taxa de procesare: 30,00 lei

2. Taxă școlarizare: 2.200,00 lei/an univ. (candidații admiși în regim „cu taxă”)

      • taxa se poate plăti în 4 rate egale;
      • prima rată (550,00 lei) se achită obligatoriu la momentul confirmării locului (este condiție pentru confirmarea locului);
      • taxa se poate achita și integral cu o reducere de 10% la confirmarea locului.

Notă:  În conformitate cu Regulamentul de admitere al Universităţii Babeş-BolyaiTAXA DE ADMITERE este formată din taxa de înscriere și taxa de procesare a dosarului. La Facultatea de Teologie Greco-Catolică, taxa de admitere este de 100 lei, din care 70 lei – taxă de înscriere și 30 lei – taxă de procesare a dosarului.

Beneficiază de scutirea (parțială sau integrală) a taxei de admitere, pe baza documentelor doveditoare prezentate de candidat la momentul înscrierii, conform Anexei 2 din Regulamentul de admitere la programe de studii de licență și master în Universitatea Babeș-Bolyai completat și republicat în baza Hotărârii Senatului nr. 40 din 18.03.2024 (vezi aici), următoarele categorii de candidați:

  1. Angajații și copiii angajaților UBB, ai Bibliotecii Centrale Universitare, precum și copiii personalului în activitate sau pensionari din instituțiile de învățământ universitar și preuniversitar, sunt scutiți de la plata taxei de înscriere în valoare de 70 lei. Pentru aspectele organizatorice și de comunicare se percepe taxa de procesare în valoare de 30 lei, taxă care nu este supusă scutirilor, degrevărilor și nu este returnabilă. Descarcă și completează declarația pe prorpia răspundere – Anexa 1 (descarcă formularul);
  2. Candidații orfani de unul sau ambii părinți, copiii proveniți din familii monoparentale, tinerii proveniți din centrele de plasament, în vârstă de până la 26 de ani, precum și persoanele aflate la risc de a-și pierde capacitatea de satisfacere a nevoilor zilnice de trai din cauza bolii, handicapului sau sărăciei sunt scutiți de plata taxei de admitere în valoare totală de 100 lei (formată din taxa de înscriere și taxa de procesare). Descarcă și completează declarația pe prorpia răspundere – Anexa 1 (descarcă formularul);
  3. Candidatii aflați în situația de la pct. 6 din Anexa 2 ( Persoane aflate la risc de a-și pierde capacitatea de satisfacere a nevoilor zilnice de trai din cauza bolii, handicapului sau sărăciei), care doresc scutirea de la plata taxei de admitere, trebuie să depună în momentul înscrierii următoarele documente (după caz), pentru verificarea încadrării în această categorie:
    • certificat de încadrare în grad de handicap permanent grav sau accentuat și declarația pe prorpia răspundere – Anexa 1 (descarcă formularul);
    • pentru verificarea venitului lunar net mediu per membru de familie mai mic decât salariul de bază minim net pe economie (2.018,66 lei) realizat în ultimele 12 luni (perioada iunie 2023 – mai 2024), se vor depune următoarele documente:

           a. Copie acte de identitate, ale candidatului și ale tuturor membrilor familiei (carte de identitate, certificate de naștere, după caz);

           b. Adeverințe ANAF (Agenția Națională de Administrare Fiscală din raza de domiciliu) pentru anul 2023 și 2024 pentru toți membrii majori ai familiei;

           c. Declarația tip privind veniturile nete și componența familiei Anexa 2 (descarcă formularul) și declarație privind depunerea dosarului prin mijloace electronice pentru persoanele aflate la risc de a-și pierde capacitatea de satisfacere a nevoilor zilnice de trai din cauza sărăciei – Anexa 3 (descarcă formularul).

În cazul în care candidatul nu se încadrează în venitul minim pe economie în valoare de 2.018,66 lei/persoană/lună (calculat din adeverintele ANAF pentru ultimele 12 luni, din perioada iunie 2023 – mai 2024), acesta va trebui să achite taxa de admitere (procesare și înscriere) în valoare de 100 lei. 

Toți candidații care solicită scutiri/reduceri ale taxei de admitere trebuie să scaneze documentele justificative într-un singur fișier, format pdf pe care să-l încarce în platformă în ordinea următoare: declarația tip, acte identitate, adeverințe ANAF.

Originalul adeverinţelor ANAF și declarațiilor mai sus menționate care conferă candidatului dreptul la reducerea de taxă va fi predat la secretariat împreună cu restul actelor, la depunerea dosarelor din perioada confirmării.

De reținut: Scutirea se aplică doar pentru o singură specializare, o singură dată în cadrul UBB și numai pe baza completării Anexei 1.

Taxele se achită exclusiv online prin Platforma de Admitere în momentul înscrierii și încărcării tuturor documentelor necesare.

În cazul retragerii de la concursul de admitere sau de la studii, taxa de procesare și taxa de înscriere nu se returnează. 

DESFĂȘURAREA ADMITERII 2024

Admiterea din acest an la Facultatea de Teologie Greco-Catolică, Universitatea „Babeș-Bolyai” Cluj-Napoca

se va derula ONLINE, în 2 pași:

Înscrierea candidaților și Confirmarea locului (locurilor) ocupat.

Înscrierea: în perioada prevăzută pentru înscrieri (vezi mai jos Graficul …) candidații vor accesa platforma admiterii la UBB:

https://admitere.ubbcluj.ro/,

(activ doar de la debutul perioadei de înscrieri)

unde vor parcurge următorii pași:

  • își creează cont pe platformă,
  • se autentifică în contul personal creat,
  • își completează datele personale,
  • își completează studiile preuniversitare absolvite (și superioare dacă e cazul),
  • își alege specializarea (sau specializările dacă optează pentru mai multe),
  • își încarcă documentele – vezi mai jos: Acte necesare înscriere,
  • își plătește taxele de admitere – vezi mai sus: Taxe.

Confirmarea locului: candidații vor confirma locul (bugetat sau cu taxă) ocupat în urma concursului autentificându-se în contul personal

pe platforma admiterii parcurgând pașii:

  • semnează Contactul de școlarizare;
  • achită prima rată din taxa de școlarizare (pentru candidații admiși pe locuri cu taxă – vezi mai sus: Taxe). Menționăm că studenții admiși în anul I care achită integral taxa de școlarizare / întregul an universitar, la confirmarea locului, beneficiază de o reducere de 10% din cuantumul acesteia.

Notă: candidații la admiterea 2024 au la dispoziție 3 modalități prin care pot achita taxele de înscriere și/sau școlarizare:

    • plata cu Cardul personal online pe platforma de Admitere;
    • prin virament bancar;
    • prin mandat poștal.

În cazul ultimelor 2 opțiuni (virament bancar și mandat poștal) vor menționa pe documentele specifice următoarele: taxă admitere (respectiv școlarizare): Universitatea „Babeș-Bolyai”, str. Mihail Kogălniceanu nr. 1, 400084 – Cluj-Napoca, Cod fiscal: 4305849, IBAN: RO35TREZ21620F330500XXXX deschis la Banca Națională, Trezoreria Cluj și cu mențiunea la destinatar (doar pe verso în cazul mandatului poștal): UBB – FTGC, Dep. Cluj.

Acte necesare la înscriere (Dosar): 

      1. Scrisoare motivațională (Model);
      2. Diploma sau Adeverinţa de Bacalaureat și foaia matricolă (se scanează color ambele fețe și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);
      3. Certificatul de naştere (se scanează color și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);
      4. Carte de identitate (se scanează color și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);
      5. Certificat de căsătorie sau alte acte care modifică numele (se scanează color și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);
      6. Adeverinţă medicală tip, din care să rezulte că sunt apţi pentru facultate (se scanează color și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);
      7. Diplomă de licenţă/absolvire pentru candidaţii care doresc să urmeze o a doua facultate (se scanează color și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);
      8. Adeverinţă/Adeverinţe care să ateste numărul de ani bugetaţi sau cu taxă urmaţi în sistemul universitar românesc (doar în cazul candidaților pe loc bugetat) (se scanează color și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);;
      9. Declaraţie privind studiile universitare efectuate în sistemul universitar de stat din România. (se scanează color și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);
      10. În cazurile în care taxa se achită prin virament bancar și mandat poștal, Chitanța de achitare a acesteia – (se scanează color și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);
      11. Actele din care să rezulte scutirea de taxă de procesare şi/sau de înscriere pentru candidaţii ce solicită acest lucru în condiţiile Regulamentului de admitere (se scanează color și se încarcă în format pdf sau jpg pe platformă);
      12. Două fotografii 3⁄4 cm (vor fi depuse împreună cu actele de mai sus în original la Secretariat);
      13. Dosar plic (va fi depus împreună cu actele de mai sus în original la Secretariat).

REZULTATELE ADMITERII

Sesiunea SEPTEMBRIE 2023:

a). Prima listă (vezi aici); b). Lista FINALĂ (Vezi aici)

Sesiunea IULIE 2023:

a). Prima Listă (vezi aici); b). Lista FINALĂ (vezi aici), afișat astăzi 27.07.2023, ora 14,00.

Sesiunea SEPTEMBRIE 2022: a). Prima Listă (vezi); b). Lista finală

Sesiunea IULIE 2022: a). Prima Listă (vezi); b). Lista finală

Sesiunea IULIE 2021

Sesiunea SEPTEMBRIE 2021

 

Vă așteptăm cu drag!

Admitere 2024

Str. Moților nr. 26

400001 - CLUJ-NAPOCA (CJ)

0264.599.579

 

Piața 1848, nr. 1

515400 - BLAJ (AB)

0258.710.440

 

 

Str. Parcul Traian nr. 20

410044 - ORADEA (BH)

0259.416.953

 

Stimate utilizator, acest website nu folosește cookie-uri proprii sau de la terți.